woensdag 12 mei 2010

De serie van drie

Om een serie van drie foto's te maken was echt ontzettend moeilijk. De hele klas had hier moeite mee.
We hebben elkaar allemaal geholpen om de goede keuzes te maken.
Voor deze serie had ik eerst een serie gemaakt met alleen maar ballonnen. Dit werd helaas een beetje saai dus moest ik op zoek gaan naar een andere serie.

Door middel van mijn klasgenootjes en de studenten van mijn groepje ben ik op deze serie uitgekomen, ik ben er zelf erg tevreden over.







































Iedereen heeft vervolgens zijn foto's op moeten hangen in de gang van de fotografie kelder.
Het was erg leuk om alle series te zien van mijn klasgenootjes. Ik vond de shoot van Leonie Stolk er goed, de shoot van kelly en de shoot van Fanny Rosa. Eigenlijk vond ik alle shoots erg goed!

Voordat ik met het vak fotografie kennis had gemaakt, vond ik het helemaal niks. Ik snapte er niks van en had het idee dat ik het wel nooit zou kunnen.
Maar al snel vond ik het erg leuk om te doen.
met fotografie kan je werkelijk alles vastleggen wat je maar wilt. Je kan alles zo in scene zetten ( of juist heel spontaan) zodat jij een beeld krijgt wat je wilt.
Ik vind het nu ontzettend leuk en ben er dan ook dagelijks mee bezig.

Naast het leren maken van foto's vond ik het ook erg fijn dat elke week de foto's werden besproken met een zelfde groepje. Mijn groepje bestond uit Rooselinde, Fanny Rosa en mijzelf.

Ik heb veel geleerd van het kijken naar de foto's die deze meiden hadden gemaakt. Je leert veel van elkaars commentaar en kan elkaar ook suggesties geven in wat je moet doen. Ik heb hier erg veel aan gehad en was ook elke week erg benieuwd naar hun foto's.

Uiteindelijk heb ik als eindcijfer een 7,5 gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten